2014年7月27日 星期日

大里樂齡「唱老歌Unchained melody學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!已經有五位報名了


原唱


第六感生死戀 主題曲之一

Oh! My love, my darling
噢!吾愛,親愛的
I hunger for your touch
我渴望你的觸摸
A long, lonely time
在漫長、寂寞的時光裡
And time goes by, so slowly
時光緩緩的流逝
And time can do so much
而時光無所不能
Are you still mine?
你仍屬於我嗎?
I need your love
我需要你的愛
I need your love
我需要你的愛
God speed your love to me
上天為我護佑著你的愛

Lonely rivers flow to the sea, to the sea
寂寞的河流向大海
To the open arms of the sea
流向大海敞開的懷抱
Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me
寂寞的河嘆息道:為我等待
I'll be coming home, wait for me
我將回來,為我等待.......

沒有留言: