2014年7月26日 星期六

大里樂齡「唱老歌This land is mine學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!



This land is mine
God gave this land to me
This brave. this golden land to me
And when the morning sun
Reveals her hills and plains
I see a land
Where children can run free
*So take my hand
And walk this land with me
And walk this lovely(golden)land with me
Though I am just a man
When you ar by my side
With(By)God's own hand
I know I can be strong
(Repeat*)
To make this land our home
If I must fight, I'll fight
To make this land our ow

Until I die,this land is mine

出埃及記

這是我的土地
上帝給了我這土地
給了我這勇敢黃金般的土地
當朝陽
照在丘陵與平原上
我看到了
一個孩童可自由奔跑的地方
請牽著我的手
帶領我行遍這土地
帶領我行遍這可愛的(黃金般的)土地
我雖然只是平凡人
但只要您在我身旁
帶領我
我知道我將會變得堅強

將這土地變成家園
如果我們必須戰鬥,我將奮戰
將這土地變成自己的家園
即使奮戰至死,這是我的土地


沒有留言: