2014年7月22日 星期二

大里樂齡「唱老歌Speak Softly Love學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!


Speak Softly Love柔聲傾訴 電影-教父- 主題曲



Speak softly love and hold me warm against your heart
I feel your words the tender trembling moments start
We're in a world our very own
Sharing a love that only few have ever known

* Wine colored days warmed by the sun
Deep velvet nights when we are one
Speak softly love so no one hears us but the sky
The vows of love we make will live until we die
My life is yours and all because
You came into my world with love
So softly love *


輕聲訴情並擁我在你暖暖的心上
我感覺你的言語,開始溫柔的顫動
我倆在同一個世界,只有我們倆
分享著鮮為人知的愛

陽光溫暖了酒紅色的歲月
當我倆合而為一,夜色深沉如絲絨
輕聲訴情
只有天空聽得見我們
我倆愛的誓約至死方休
我的生命屬於你,因為
你走進我的世界,以如此溫柔的愛





沒有留言: