2014年7月22日 星期二

大里樂齡「唱老歌My heart will go on學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!



My heart will go on 我心所屬

Every night in my dreams I see you, I feel you,
 夢迴深處,佳人身影依稀
That is how I know you go on. 
可知你從未曾離去
Far across the distance and spaces between us
縱使間隔千山萬里
You have come to show you go on 
你依舊伴隨我心底

Near, far, wherever you are, 
無論在咫尺或天涯
I believe that the heart does go on, 
我倆信念愛意相互歸屬
Once more, you open the door 
幾次你敞開胸懷
And you're here in my heart, 
將我擁入心扉
And my heart will go on. 
彼時我倆此心永隨

Love can touch us one time and last for a lifetime, 
瞬間的一刻觸及永恆
And never let go till we're gone. 
那一刻足以銘記到來生
Love was when I loved you, one true time I hold to. 
緊握此刻的海誓山盟
In my life we'll always go on. 
瀰漫我倆無悔的此生

Near, far, wherever you are, 
無論你在咫尺天涯
I believe that the heart does go on, 
我倆信念愛意相互歸屬
Once more, you open the door 
幾次你敞開胸懷
And you're here in my heart, 
將我擁入心扉
And my heart will go on. 
彼時我倆此心永追隨

You're here, there's nothing I fear, 
我毫無所懼,因為有你
And I know that my heart will go on 
我確信將永不離棄
We'll stay forever this way. 
我倆停駐於相許永恆的此地
You are safe in my heart, 
你儘管徜徉於我心底
And my heart will go on and on. 
因為我心已屬永不悖離

沒有留言: