2014年7月28日 星期一

大里樂齡「唱老歌 The end of world 學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!已經有五位報名了

原唱者 凱倫˙卡本特 唱 ABBA 唱

Why does the sun go on shining?
Why does the sea rush to shore?
Don’t they know it’s the end of the world
Cause you don’t love me anymore?

Why do the birds go on singing?
Why do the starts glow above?
Don’t they know it’s the end of the world
It ended when I lost your love

I wake up in the morning
and I wonder Why everything is the same as it was
I can’t understand, no, I can’t understand
How life goes on the way it does!

Why does my heart go on beating?
Why do these eyes of mine cry?
Don’t they know it’s the end of the world?
It ended when you said goodbye


太陽為何依然照耀
海浪為何拍打著岩岸
難道它們不知道這是世界末日
因為你不再愛我了

鳥兒為何依然歌唱
星星為何在天上閃耀
難道它們不知道這是世界末日
當我失去了你的愛

當我清晨醒來
納悶著為何一切如常
我無法了解,我真的無法了解
生命怎會像往常一樣的方式在運行

我的心為何仍在跳動
我的雙眼為何在流淚
難道它們不知道這是世界末日
當你說再見的時候結束



沒有留言: