2014年7月23日 星期三

大里樂齡「唱老歌Because I love you學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!



If I got down on my knees and I pleaded with you
如果我屈膝向你祈求寬恕
If I cross a million oceans just to be with you
如果我橫越億萬個海洋,只為與你相守
Would you ever let me down
是否你依然會讓我失望?

If I climbed the highest mountain just to hold you tight
如果我攀上最高的山峰,只為了緊抱你
If I said that I would love you every single night
如果說每一個孤寂的夜,我都深愛著你
Would you ever let me down
是否你依然會讓我失望?

Well, I'm sorry if it sounds kind of sad
噢,抱歉這些話聽起來有點傷感
It's just that.... I'm worry, so worry that you'll let me down
因為……我很擔心,你會讓我失望

Because I love you
因為我愛你
I love you, love you
我愛你,愛你~
So don't let me down
所以,別讓我失望

If I swam the longest river just to call your name
如果我游過最長的河流,只為了呼喚你的名字
If I said the way I feel for you would never change
如果我說對妳的感覺永遠不變
Would you ever fool around
是否你會覺得被愚弄?


沒有留言: