2014年7月23日 星期三

大里樂齡「唱老歌Casablanca學英文」課程,開始招生,歡迎報名,2014/7/24起每週四AM 10:40~12:00只學唱一首,隨時可以開始學,請電24823208洽詢,江理事長!



I fell in love with you watching Casablanca
Back row of the drive-in show in the flickering light
Popcorn and cokes beneath the stars
became champagne and caviar
Making love on a long hot summers night

I thought you fell in love with me watching Casablanca
Holding hands neath the paddle fans in Rick,s candlelit cafe
Hiding in the shadows from the spots
Moroccan moonlight in your eyes
Making magic at the movies in my old Chevrolet

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca
But a kiss is not a kiss without your sigh
Please come back to me in Casablanca
I love you more and more each day as time goes by

I guess there,re many broken hearts in Casablanca
You know I,ve never really been there
So, I don,t know
I guess our love story will never be seen on the big wide silver screen
But it hurt just as bad when I had to watch you go
I love you more and more each day as time goes by



看著「卡薩布蘭卡」這部片時,我愛上了你
當時汽車電影院的後排燈光閃爍不定
爆米花和可樂在星光下
變成了香檳和魚子醬
我倆在漫長而燠熱的夏夜裡享受魚水之歡


我以為在看「卡薩布蘭卡」時,你愛上了我
在點著燭光的瑞克咖啡館裡的吊扇下牽手
我們躲在聚光燈照不到的陰影裡
你的眼裡映著摩洛哥的月光
隨著電影在我那輛老舊的雪佛蘭汽車裡製造神奇


噢!「卡薩布蘭卡」裡的親吻依舊
但沒有了你的嘆息,那吻已不成吻
請你回到我們一起看「卡薩布蘭卡」時的情景
隨著時間消逝,我一天比一天更愛你


我猜,在卡薩布蘭加有很多傷心人
你知道我從未到過那兒
因此,我不是很清楚
我想,我們的愛情故事絕不會被搬上銀幕
但當我不得不看著你離去,我也感受到那股傷痛
隨著時間消逝,我一天比一天更愛你

沒有留言: